Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

förlåt...

Av nikki - 30 oktober 2010 10:39

hej,,, förlåt att jag inte har varit inne o skrivit på ett tag, har haft fullt upp me att flytta o allt o haft mycket o tänka på. Nu så har jag iaf hittat lite tid o skriva ;D . Idag ska jag väl inte göra så mycket.. packa ner resten av sakerna o sedan städa lite granna o hämta lite flera låder :) ... annars ska jag väl ligga i sängen o ta det lite lugnt nu när det har blivit lov :D åå så skönt att få kunna sova :D...fast blev väl inte så idag,, har gått upp tidigt för att hinna me allt :P.  Ah ja... ni får ha det bra så länge...kanske skriver senar.
Kram x

PS// har ätit 3 digestives igår ... o det va allt på 2 dagar... får se vad som händer .

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nikki - 25 oktober 2010 20:51

hmm har känts lite konstigt idag.. en minute känner jag mig super bra o allt.. och nästa e jag nere... känns som jag e en jävla bergodalbana haha :P.. ah ja nu e jag neutral :P.. gud konstigt det låter :P.. idag va oki ändå...fast fatta  precis hur m...

Av nikki - 24 oktober 2010 15:28

japp då har man färgat håret me rosa :D ... ser riktigt bra ut faktiskt... gjorde bara under håretså det inte skulle bli föör mycket typ :) :p.. men blev riktigt glad faktiskt. ^^ .. .måste dra ut till affären o handla lite åt föräldrarna..men usch f...

Av nikki - 23 oktober 2010 18:14

va precis ute på en promenad...kom hem o mina händer kändes som om de va is hahah ... asså det känns verklgen som vinter nu... lite  sorgligt att förstå att sommaren e över o nu blir det kyla i 6 månader eller mer haha >.< :P.. har packat lite ...

Av nikki - 23 oktober 2010 00:46

känner mig så ''svag'' eller hur man nu ska säga... åt så det inte e klokt idag ... ville inte ens ränkna hur många kcal jag fick i mig..usch känner mig så äklig just nu.. får jobba extra imorn o se hur mycket sitter kvar... hoppas inget iaf.. men ah...

Av nikki - 22 oktober 2010 12:03

shit..det har redan börjat snöa.. usch >.< gillar verkligen inte snö, e så kallt o allt o måste ha onödigt mycket kläder på sig haha fast mest att det e så himla kallt! haha. Kom hem för ett tag sen .. har en lång rast, typ 2 timmar lång så å...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards