Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

usch...

Av nikki - 23 oktober 2010 00:46

känner mig så ''svag'' eller hur man nu ska säga... åt så det inte e klokt idag ... ville inte ens ränkna hur många kcal jag fick i mig..usch känner mig så äklig just nu.. får jobba extra imorn o se hur mycket sitter kvar... hoppas inget iaf.. men ah va ska man göra..? :/
just nu sitter jag iaf o lyssnar på musik... sjukt skönt .. vettefan va jag skulle göra utan musik.. går aldrig hem i från utan min mp3 .. lyssnar på musik nästan konstant varje dag... det e så avslappnande :) .. just nu e det iaf Bullet for my Valentine <3 älskar dom .. deras musik e så skön att lyssna på ... HÖG VOLYM.. bästa sättet ;P ,, men ah va mest DevilDriver under dagen iaf.. men jaja ska iaf inte göra så mycket inatt.. blir väl att gå upp på morgonen o träna o sedan packa o plugga lite :( .. lite tråkig dag förutom träningen som  e ganska skön :) .. hoppas ni har en bra helg iaf :)
kram x 

 
 
belllzz

belllzz

23 oktober 2010 01:04

bara så att du vet!! du kan äta du måste inte svälta OK!! jag vet själv hur det är.. ett rent helvete och hatar tankarna man har men, försök att göra tvärtom istället du kmr då få en enormt stor ångest men om man gör det några ggr så kommer det bli mkt bättre!! men det är inte lätt och det är det som är utmaning!!!!
((kom ihåg att vara perfekt är tråkigt))! va udda istället!! :)

http://belllzz.bloggplatsen.se

nikki

23 oktober 2010 01:13

tack.. och jo jag vet jag behöver inte svälta, jag äter ju ibland.. och om det nu har blivit som idag så försöker jag iaf träna lite extra så det inte blir mer vikt eller hur jag nu ska säga, vill ju bara känna mig bra o fin i min egen kropp :). Glad att det finns nån som vet va man går genom me.. och jo tankarna e rena helvetet, man mår så dåligt efter att ah ätit mycket för inget alls.
hehe håller med .. att vara udda e så himla mycket bättre än att vara normal o prefekt :).

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nikki - 30 oktober 2010 10:39

hej,,, förlåt att jag inte har varit inne o skrivit på ett tag, har haft fullt upp me att flytta o allt o haft mycket o tänka på. Nu så har jag iaf hittat lite tid o skriva ;D . Idag ska jag väl inte göra så mycket.. packa ner resten av sakerna o sed...

Av nikki - 25 oktober 2010 20:51

hmm har känts lite konstigt idag.. en minute känner jag mig super bra o allt.. och nästa e jag nere... känns som jag e en jävla bergodalbana haha :P.. ah ja nu e jag neutral :P.. gud konstigt det låter :P.. idag va oki ändå...fast fatta  precis hur m...

Av nikki - 24 oktober 2010 15:28

japp då har man färgat håret me rosa :D ... ser riktigt bra ut faktiskt... gjorde bara under håretså det inte skulle bli föör mycket typ :) :p.. men blev riktigt glad faktiskt. ^^ .. .måste dra ut till affären o handla lite åt föräldrarna..men usch f...

Av nikki - 23 oktober 2010 18:14

va precis ute på en promenad...kom hem o mina händer kändes som om de va is hahah ... asså det känns verklgen som vinter nu... lite  sorgligt att förstå att sommaren e över o nu blir det kyla i 6 månader eller mer haha >.< :P.. har packat lite ...

Av nikki - 22 oktober 2010 12:03

shit..det har redan börjat snöa.. usch >.< gillar verkligen inte snö, e så kallt o allt o måste ha onödigt mycket kläder på sig haha fast mest att det e så himla kallt! haha. Kom hem för ett tag sen .. har en lång rast, typ 2 timmar lång så å...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards